تحولات منطقه

روابط عمومی سپاه در اطلاعیه ای تأکید کرد: کلیه پایگاه‌های آمریکا در منطقه و نقاط تجمع نظامیان صهیونیست در موج ۶۲ عملیات وعده صادق ۴ شخم زده شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: تمام پایگاه‌های آمریکایی منطقه را شخم زدیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قدس آنلاین: روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای تأکید کرد: کلیه پایگاه‌های آمریکا در منطقه و نقاط تجمع نظامیان صهیونیست در موج ۶۲ شخم زده شدند.

متن اطلاعیه بدین شرح است:️

سلسله عملیات‌های قدرتمند نیروهای مسلح درچند ساعت اخیر با موج ۶۲ عملیات وعده‌صادق۴ با رمز مبارک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام و با تقدیم به شهدایی که بر دستان ملت قدرشناس ایران در حال تشییع می‌باشند، باهدف گیری کلیه پایگاه‌های آمریکا در منطقه و نقاط تجمع نظامیان و مراکز پشتیبانی رزم صهیونیست ها با موشک‌های قدر چند کلاهکه، خیبرشکن، عماد و حاج قاسم تکمیل شد.️

در موج ۶۲، مراکزی در عکا، حیفا، تلاویو، بئر السبع، پس از فروپاشی سامانه های پدافندی فوق پیشرفته رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بدون روشن شدن آژیرهای اخطار با موشک‌های قدرتمند منهدم شدند.️کلیه پایگاه‌های آمریکایی در منطقه برای سومین بار متوالی در علی السالم، ویکتوریا، الخَرج، العُدید، العُدَیری، الظَفره، الازرق، ناوگان پنجم دریایی و عریفجان با موشک‌های قدرتمند و چند کلاهکه و پهپادهای دقیق انهدامی شخم زده شدند.

حضور پرشکوه و حیرت انگیز ملت ایران در عرصه‌های اجتماعی و عمومی به ویژه در شب چهارشنبه پایانی سال دشمنان را عصبانی، مستاصل و دیوانه ساخته است و دشمن در یک مثلث انسجام ملی ایرانیان، قدرت عظیم موشکی و پهپادی و حمایت افکار عمومی جهان از ایرانیان زندانی و اسیر شده است.️ترور کور تعدادی از بسیجیان خللی بر دریای عظیم و میلیونی بسیجیان وارد نمی‌کند و اراده‌ها بر ادامه مسیر جنگ تا پیروزی و تسلیم دشمن بیشتر می‌سازد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha